Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej. Tym razem OS3 zaprasza na drugą, bardziej realistyczną, odsłonę łąki. Efekt ten został uzyskany dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik animacyjnych oraz wideo.
Co łączy zioła, Krystynę Czubównę i OS3 multimedia? Zajrzyj na łąkę www.os3.pl i przekonaj się sam!
„W reklamie sztuką jest konsekwentne, a zarazem świeże podejście do tematu. Realizując strategię naszej firmy wchodzimy na kolejny etap jej rozwoju, dlatego też postanowiliśmy pokazać naszą odmienioną łąkę…” – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia
Jak możemy usłyszeć we wstępie na www.os3.pl: Zioła są inspirujące i wyjątkowo skuteczne w swym działaniu. Występują tu odmiany lecznicze, profilaktyczne, działające na wyobraźnię oraz polepszające samopoczucie. Zadziwia ich komplementarność oraz synergia działania. Każde z nich posiada unikalne właściwości, które połączone ze sobą w miksturze dają niezwykłe rezultaty. Dzięki tym cechom, częściej niż gdziekolwiek indziej, możemy być świadkami spektakularnych narodzin piękna o unikalnych walorach użytkowych.
„Zależało nam, aby nowa strona OS3 jak i hasło oddawały charakter naszej firmy – stawiamy przede wszystkim na skuteczność działań oraz na nieszablonową kreację. Wybraliśmy zioła jako symbol ponieważ odzwierciedlają nasze nieszablonowe podejście do marketingu” – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Przy produkcji serwisu www.os3.pl, nawiązując do filmów przyrodniczych, głosu użyczyła Krystyna Czubówna. Równolegle z nowym serwisem wystartował blog agencji www.ostrzy.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.