Do grona pracowników sieci reklamy on-line Ad-Vice dołączył Paweł Przybysz. W Ad-Vice będzie odpowiedzialny za obsługę Klientów i sprzedaż na rynku agencyjnym.
Paweł Przybysz wzmocni szeregi Działu Sprzedaży Agencyjnej Ad-Vice liczącego w tej chwili 4 osoby. Będzie odpowiadał m.in. za współpracę z MediaCom, ZenithOptimedia, Starcom i za rozwój jednego z najnowszych produktów Ad-vice i Autentiki –Yellowgreen – sieci reklamy blogowej. Zespół Działu Sprzedaży kierowany jest przez Dominika Dębskiego, który od sierpnia br. pełni obowiązki Dyrektora Działu Sprzedaży w Ad-Vice.
– Cieszymy się, że udało nam się pozyskać dobrego, zaangażowanego pracownika, mającego nie tylko doświadczenie w zakresie sprzedaży reklamy w internecie, ale także rozumiejącego realia tego rynku w Polsce. W swoim dziale stawiamy na jakość obsługi i kreatywność. To ona jest kluczem, którym otwieramy ludziom oczy na realizacje ich celów. Czym innym jest bowiem dać komuś radę, a czym innym służyć nią. – mówi Dominik Dębski, Ad-Vice.
Przybysz, dotychczas związany z siecią Ad.net, pracował na stanowisku Account Managera. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy z agencyjnymi klientami tj. m.in.: Starcom, Value Media, Fastbridge, McCann.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.