YouTube stara się maksymalnie ułatwić życie twórcom internetowego wideo. Serwis uruchomił już usługę Insight, która oferuje darmowe statystyki odwiedzin. W tym tygodniu ruszy nowe narzędzie – HotSpots – pisze serwis AdAge.
HotSpots analizuje oglądalność klipów i tworzy specjalny wykres, który pokazuje, czy dane wideo ma ponadprzeciętną oglądalność w stosunku do swojej długości. Na wynik mają wpływ takie czynniki jak odsetek osób, które zobaczyły film do końca, przewinęły jakiś fragment lub zrezygnowały z oglądania w połowie.
Takie narzędzia jak Insight czy HotSpots są bardzo ważne. Oferują bowiem całkiem sporą liczbę danych na temat oglądalności całkowicie za darmo. Dzięki temu nawet indywidualni użytkownicy, którzy tylko od czasu do czasu publikują w YouTube jakiś klip, mogą śledzić jego popularność i podejmować działania mające na celu zwiększenie liczby odwiedzin.
Dużą rolę odgrywa miniatura prezentowana przed uruchomieniem wideo, tytuł i oczywiście tagi. Wielu znanych użytkowników YouTube pozyskuje widzów dzięki funkcji „pokrewne”. Po zakończeniu oglądania w oknie odtwarzacza pojawiają się linki do podobnych filmów. Większość internautów klika w nie prawie zawsze. Dlatego tak ważna jest atrakcyjna grafika i opis.
Wielcy producenci wideo także zyskują na udostępnianych przez YouTube narzędziach. Dzięki temu zmniejszają swoje koszty jednocześnie korzystając z aplikacji, które może nie są w pełni profesjonalne, ale spełniają swoje zadanie. Pomagają w planowaniu wirusowych kampanii marketingowych i dopasowywaniu publikowanych klipów do gustów użytkowników – dodaje AdAge.
Źródło: AdAge
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.