Amazon, jeden z największych sklepów w globalnej sieci, po raz kolejny zapowiedział wejście w branżę alkoholową. Firma chce sprzedawać od początku października wina.
Pierwsze informacje na ten temat pojawiły się w marcu 2008 roku. Wtedy serwis internetowy dziennika „Financial Times” doniósł o prowadzonej przez Amazon rekrutacji specjalistów od alkoholowego rynku. W czwartek przedstawiciele sklepu oficjalnie potwierdzili, że za kilka tygodni rozpoczną sprzedaż win.
Początkowo oferta będzie skierowana wyłącznie do amerykańskich klientów. Dodatkowo dostęp do usługi otrzymają mieszkańcy zaledwie 26 stanów. Regulacje prawne w pozostałych 24 skutecznie odstraszyły handlowego potentata.
Amazon współpracuje obecnie z firmą doradczą New Vine Logistics. Celem jest wypracowanie mechanizmu, który z jednej strony respektowałby lokalne przepisy, a drugiej umożliwiłby sprzedaż alkoholi wszystkim Amerykanom.
Według Stonebridge Research Group konsumpcja wina w USA szybko rośnie. Roczna sprzedaż przekroczyła już 30 miliardów dolarów. Tylko 7% wygenerowały transakcje online. Amazon już w 1999 roku próbował wejść w branżę alkoholową – za 30 mln USD kupił serwis Wineshopper.com. Witrynę zamknięto jednak po roku.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.