Rafiner.pl lifestylowy portal społecznościowy oficjalnie zadebiutował na rynku internetowym. Serwis specjalizuje się w rekomendowaniu ekskluzywnych towarów.
Rafiner – nazwa portalu wywodzi się od słowa „wyrafinowany” oraz od „rafinacji” (oczyszczanie, nadawanie szlachetności).
– Portal www.rafiner.pl powstał z myślą o osobach ceniących sobie aktywne i ciekawe życie, mających pasje i otwartych na ekspresje. Portal ma inspirować użytkowników do dzielenia się swoją wiedzą na temat produktów, usług i nowinek oraz do rekomendowania wybranych, ekskluzywnych towarów. Serwis Rafiner.pl jest miejscem dla ludzi którzy sami kreują modę, uwielbiają być na czasie lub po prostu szukają rzeczy i usług, dzięki którym życie staje się ciekawsze – mówi Patryk Kitowski Project Manager portalu.
Baza portalu jest tworzona przez samych użytkowników, głównym elementem treści serwisu są opisy (tzw. exclusiv) przedmiotów, miejsc, usług i sportów uszeregowanych według 18 kategorii. Exclusiv-y są dodawane bezpośrednio przez zarejestrowanych użytkowników, natomiast poszczególne opisy mogą być komentowane i oceniane przez wszystkich gości serwisu.
Całość portalu Rafiner.pl uzupełnia forum, serwis posiada również funkcjonalność wymiany prywatnych wiadomości między użytkownikami.
Grupą docelową platformy internetowej są mężczyźni i kobiety w przedziale wiekowym od 20 do 45 roku życia, mieszkańcy dużych miast, których zarobki kształtują się na poziomie średnim lub wyższym, osoby te traktują Internet jako źródło informacji i narzędzie do rozwijania swoich zainteresowań. Plany założycieli portalu są bardzo ambitne: „Już wkrótce planujemy wprowadzić dodatkowe rozwiązania multimedialne na stronie, oraz uruchomić dział redaktorski do prowadzenia którego zostaną zaproszeni dziennikarze specjalizujący się dziedzinach pokrewnych z tematyką strony”.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.