Adv.pl wydaje książkę o e-marketingu

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji to efekt pracy praktyków e-marketingu tworzących Grupę Adv.pl. Książka zostanie wydana przez Wydawnictwo Helion i pojawi się na półkach księgarni jeszcze na jesieni 2008.
Czym różni się marketing partyzancki od wirusowego? Jak wykorzystać permission marketing do realizacji celów marketingowych?  Dlaczego w przydatku planowania Internetu znaczenie affinity index jest marginalne? Czy lepiej wybrać SEO czy PPC? Kiedy musisz zgłosić bazę e-mail marketingową do GIODO? Jak mierzyć skuteczność działań SEM? O czym musisz pamiętać konstruując produkcję reklamową? Gdzie przenosić ruch z kampanii on-line? Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią?  Czy desktop marketing ma potencjał sprzedażowy? Jak flash, video oraz multimedia mają się do użyteczności? Jak modele mentalne wpływają na intuicyjność rozwiązań e-marketingowych? O czym musisz pamiętać tworząc społeczność wokół marki? Na co zwrócić uwagę, komu powierzyć prace, aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem?

Książka odpowiada na te i pozostałe 60 pytań, które marketerzy zadają agencji interaktywnej podczas współpracy. Publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy na co dzień posługują się Internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top