E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji to efekt pracy praktyków e-marketingu tworzących Grupę Adv.pl. Książka zostanie wydana przez Wydawnictwo Helion i pojawi się na półkach księgarni jeszcze na jesieni 2008.
Czym różni się marketing partyzancki od wirusowego? Jak wykorzystać permission marketing do realizacji celów marketingowych? Dlaczego w przydatku planowania Internetu znaczenie affinity index jest marginalne? Czy lepiej wybrać SEO czy PPC? Kiedy musisz zgłosić bazę e-mail marketingową do GIODO? Jak mierzyć skuteczność działań SEM? O czym musisz pamiętać konstruując produkcję reklamową? Gdzie przenosić ruch z kampanii on-line? Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią? Czy desktop marketing ma potencjał sprzedażowy? Jak flash, video oraz multimedia mają się do użyteczności? Jak modele mentalne wpływają na intuicyjność rozwiązań e-marketingowych? O czym musisz pamiętać tworząc społeczność wokół marki? Na co zwrócić uwagę, komu powierzyć prace, aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem?
Książka odpowiada na te i pozostałe 60 pytań, które marketerzy zadają agencji interaktywnej podczas współpracy. Publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy na co dzień posługują się Internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.