Od 11. września strona księgarni internetowej onepress.pl funkcjonuje w zmienionej szacie graficznej.
Modyfikacji uległ zarówno design, jak i kolorystyka serwisu. Dominują w niej obecnie stonowane granaty, co znajduje uzasadnienie w grupie Czytelników, którym dedykowana jest oferta księgarni. Posiada ona w swoim portfolio w głównej mierze pozycje z zakresu zagadnień biznesowych, ekonomii i finansów.
Nowy serwis zachowuje czytelność poprzednika, zapewniając surfującemu prostą, intuicyjną nawigację. Został jednak lekko zmodyfikowany pod względem układu. Zmianie uległa przede wszystkim strona główna, gdzie potencjalny Czytelnik od razu trafia na nowości wydawnicze oferowane w księgarni, ma bezpośredni dostęp do listy bestsellerów, może się także zapoznać z planem wydawniczym Onepress na najbliższe miesiące.
Zmiany w serwisie onepress.pl związane są z polityką marketingową właściciela brandu – Grupy Wydawniczej Helion SA. Helion zakłada ujednolicenie układu swoich e-księgarń, tak, by maksymalnie uprościć Czytelnikom pracę ze stronami firmowanymi markami Helion, Onepress i Sensus.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.