Na zwołanej dziś konferencji prasowej ogłoszono oficjalny start Tylkogrosz.pl. Jest to nowy serwis aukcyjny typu All-Pay. Co wyróżnia go na tle konkurencji, chociażby Podbij.pl? Czym chce zachęcić użytkowników?
Odpowiedź wydaje się prosta: nutką ryzyka, dreszczykiem emocji i… chciwością. Już przy pierwszym kontakcie widać bowiem przede wszystkim niesamowite ceny. Telewizor LCD o wartości ponad 3000 zł można mieć już za 20 zł, a odtwarzacz Creative Zen, za który w sklepie trzeba byłoby zapłacić prawie 650 zł – za 5 zł i 50 gr. Piękne, że aż możliwe?
Na aukcje w Tylkogrosz.pl trafiają markowe produkty przeznaczone dla klasy średniej. Administrator serwisu rozpoczyna licytację ustalając czas jej trwania (co uzależnione jest od wartości produktu i może trwać od kilkudziesięciu sekund do 20 minut), a ceną wyjściową jest oczywiście jeden grosz. Kiedy użytkownik podbije cenę produktu – i znów, zawsze o jeden grosz – czas aukcji wraca do początku. Wygrywa ten, kto zalicytuje jako ostatni.
By mieć możliwość uczestniczenia w aukcji i podbijania ceny nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem. W wybranym przez momencie można wysłać SMS na specjalny numer. Koszt takiej wiadomości to 3 zł plus VAT. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość wykupienia specjalnych pakietów, umożliwiających licytowanie.
W obecnej chwili prowadzonych jest osiem jednoczesnych aukcji. Wystawiane są na nich przede wszystkim produkty AGD i RTV. Planowane jest wprowadzenie aukcji Jeepa Wranglera oraz serii luksusowych kosmetyków dla kobiet. Licytacje są aktywne w godzinach 9-17.
Właścicielem serwisu jest spółka Coloma Investments. Prezes Zarządu spółki, Esko Kilpinen, nie ukrywał, że plany właścicieli serwisu zakładają 30 tys. zarejestrowanych użytkowników do końca tego roku i 100 tys. w połowie przyszłego. Przy optymistycznych warunkach serwis ma przynosić zyski już w drugim kwartale 2009 r.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.