W nowym serwisie społecznościowym Agory użytkownicy zamieszczają recenzje i oceny produktów, dzieląc się informacjami i własnym doświadczeniem.
Rekomendacje produktów podzielone są na kilkanaście działów, m.in.: „Dla dziecka”, „Dom i wnętrze”, „Muzyka”, „Komputery”, „Książki”, „Odzież i obuwie”, „Sprzęt AGD i RTV”, „Zdrowie i uroda”. Każdy z działów zawiera od kilku do kilkunastu podkategorii, które ułatwiają użytkownikom dodawanie własnych recenzji lub wyszukiwanie innych opinii.
Dodatkową funkcjonalnością serwisu jest możliwość określenia dokładnego profilu osób recenzujących produkty za pomocą bogatego katalogu tagów, czyli słów kluczowych określających upodobania czy styl życia. W ten sposób użytkownicy mogą nie tylko przeczytać recenzje interesujących ich produktów, ale również wybrać, czy chcą by autorem recenzji była kobieta czy mężczyzna, perfekcyjna pani domu, audiofil czy młoda matka.
– Serwis Znam.to wpisuje się w nowy trend w sieci zwany „social shoppingiem”, który w dużej mierze działa jak porównywarka jakości i jest kolejnym etapem rozwoju znanych internautom porównywarek cen. Badania pokazują, że większość osób podczas podejmowania decyzji zakupowych ufa opiniom innych. W sieci ten trend przekłada się na bardzo wysoki poziom zaufania pokładanego w rekomendacjach, recenzjach i opiniach internautów – mówi Izabela Dauksza, szef projektu Znam.to.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.