Centrum Wiedzy jest pierwszym w Polsce niekomercyjnym wortalem
o zarządzaniu i ekonomii. W ramach współpracy Infovide będzie dostarczać do serwisu artykuły i prace badawcze własnych ekspertów na tematy związane z zarządzaniem.
Wortal Centrum Wiedzy jest skierowany do studentów szkół ekonomicznych, praktyków zarządzania oraz wszystkich osób poszukujących informacji na ten temat. Inicjatorami serwisu są Szkoła Główna Handlowa oraz organizacja studencka AIESEC. W ramach współpracy Infovide będzie dostarczać artykuły i prace badawcze własnych ekspertów na tematy związane z zarządzaniem.
„Nadrzędnym celem projektu jest ułatwienie studentom i innym osobom zainteresowanym zarządzaniem, dostępu do najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania organizacjami. Chcemy rozszerzyć współpracę ze środowiskami akademickimi, ponieważ jesteśmy zainteresowani pozyskiwaniem młodych, ambitnych absolwentów szkół wyższych do pracy w naszej firmie” – wyjaśnia Justyna Forystek, communication manager Infovide.
„Pragnąc zachować wysoki poziom merytoryczny artykułów publikowanych w serwisie Centrum Wiedzy, zwracamy się z propozycją współpracy przy jego tworzeniu do najbardziej uznanych instytucji i firm polskiego rynku. Firma Infovide była jedną z pierwszych, którą zaprosiliśmy do współpracy. Bardzo nam miło, że nasza oferta spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem i Infovide zdecydowało się aktywnie zaangażować w budowę serwisu” – tłumaczy Piotr Kocjan, prezydent komitetu organizacyjnego Centrum Wiedzy.
Użytkownicy serwisu Centrum Wiedzy otrzymują do dyspozycji m.in. bazy artykułów, katalog stron www poświęconych zarządzaniu, recenzje wybranych książek oraz informacje o interesujących wydarzeniach akademickich.
Wkrótce zarejestrowani użytkownicy będą mogli wymieniać poglądy na forach dyskusyjnych, oceniać publikowane artykuły, korzystać ze słownika biznesowego oraz otrzymywać newsletter z informacjami o nowościach w serwisie. Z ankiet przeprowadzonych przez AIESEC wśród studentów wynika, że aż 97 proc. wyraziło duże zainteresowanie tego typu wortalem.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.