Od 22 października w serwisie WirtualneMedia.pl. można znaleźć adresy i telefony firm działających na rynku medialnym. Katalog podzielono na sześć działów obejmujących:
– Media (prasa, radio, telewizja)
– Internet
– Komputery i telekomunikację
– Reklamę i marketing
– Film i muzykę
– Inne
Dostęp do katalogu jest bezpłatny, podobnie jak możliwość dodania do jego zasobów informacji o własnej firmie. Wystarczy tylko poprawnie wypełnić zamieszczony na stronie formularz, by po kilku minutach znaleźć się na liście branżowej. Dużym ułatwieniem dla korzystających z informacji jest wyszukiwarka.
Podczas ostatniego „próbnego” tygodnia, do katalogu dołączyło ponad trzysta firm – mówi Marcin Szumichora – red. naczelny serwisu.- Jeśli zainteresowanie będzie nadal tak duże, to wkrótce staniemy się największym, darmowym źródłem informacji tego typu.
WirtualneMedia.pl to portal, który istnieje od roku. Codziennie przynosi najświeższe wiadomości ze świata mediów, Internetu, reklamy i telekomunikacji. Miesięcznie redakcja notuje ponad czterysta dwadzieścia tysięcy odsłon strony. Katalog firm to najnowsza, ale zapewne nie ostatnia zmiana w serwisie, który rozwija się zgodnie z potrzebami internautów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.