Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Zainwestuj w strusie”.
Zgodnie z ideą kampanii, klienci sieci Crowley oszczędzają tak duże kwoty, że mogą mieć dylemat na co je przeznaczyć. Kampania oparta jest o reklamy prasowe, bannery internetowe oraz marketing bezpośredni. Kampanię przygotowała firma Parallel, należąca do holdingu JWT Parintex.
Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów biznesowych, w szczególności do menedżerów odpowiedzialnych za cięcie kosztów w firmie. Hasła dodatkowe, używane w kampanii internetowej to: „Teraz możesz się rozwodzić” i „Przytnij sobie trawnik”. Hasła wspomagające używane są także w mailingach bezpośrednich, wysyłanych do ponad 30 tysięcy firm.
„Mam wiele sygnałów z rynku, które potwierdzają pozytywny odbiór naszej kampanii. Cieszy mnie to, gdyż jest to dość odważna, ale przede wszystkim zabawna kampania. Myślę, że obrazuje też kulturę organizacyjną naszej firmy.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Kampania Crowley Data Poland będzie prowadzona do końca października 2002 roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.