Marka ABSOLUT, zainspirowana szalonymi, kolorowymi latami 70., przebojową muzyką i zwariowanym tańcem, przygotowała specjalną, limitowaną edycję ABSOLUT DISCO. Tegoroczna edycja ABSOLUT DISCO została przygotowana specjalnie na zbliżającą się Gwiazdkę i karnawał, a jej stylistyka nawiązuje do najbardziej charakterystycznego symbolu tańca jakim jest dyskotekowa kula.
ABSOLUT DISCO to limitowana seria ABSOLUT VODKA, stworzona specjalnie z myślą o sylwestrowym szaleństwie i gorącym czasie karnawałowych nocy. W tym roku inspiracją dla nowej odsłony ABSOLUT VODKA był triumfalny powrót stylu disco i taneczne szaleństwo, które ogarnęło świat za sprawą telewizyjnych show. W odpowiedzi na najnowsze trendy, ABSOLUT przygotował specjalne, błyszczące opakowanie dopasowane do kształtu butelki, wykonane z dokładnie tysiąca małych, lustrzanych kawałków. Dzięki haczykowi na nakrętce ABSOLUT DISCO jest nie tylko zabawnym gadżetem, ale także może pełnić rolę przenośnej kuli dyskotekowej.
Limitowana świąteczno-karnawałowa seria ABSOLUT DISCO w butelce o pojemności 700 ml dostępna będzie w Polsce od połowy listopada 2007 r.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.