Świąteczna kampania reklamowa jest kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii db kredyt na zlecenie Deutsche Bank PBC SA. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki db kredyt, jako marki specjalizującej się w udzielaniu korzystnych kredytów konsumpcyjnych.
Myśl przewodnia kampanii to – Kredyt świąteczny z niską ratą i prezentem. Zaplanuj święta tak jak sobie wymarzyłeś. Koncept kreatywny spotu telewizyjnego (główne medium kampanii) przedstawia szczęśliwą rodzinę świętującą wigilijny wieczór z mnóstwem upominków. A wszystko to za sprawą db kredyt i korzystnej świątecznej oferty banku.
„Ten klarowny koncept kreatywny skierowany do odbiorców z segmentu mainstream i lowermainstream to kolejna cegiełka w budowie wizerunku db kredyt, jako przyjaznego doradcy, specjalizującego się w kredytowaniu bieżących potrzeb” – komentuje Magdalena Tuczyńska, szefowa AdWorks.
Kampania obejmuje TV (m.in.: TVP1,TVP2, TVP3, TVN oraz Polsat), prasę (m.in.: dzienniki ogólnopolskie, TV guidy i poradniki kobiece) oraz materiały POS w placówkach db kredyt.Media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.
Kampania potrwa do 19 grudnia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.