Ad Works realizuje świąteczną kampanię db kredyt

Świąteczna kampania reklamowa jest kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii db kredyt na zlecenie Deutsche Bank PBC SA. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki db kredyt, jako marki specjalizującej się w udzielaniu korzystnych kredytów konsumpcyjnych.
Myśl przewodnia kampanii to – Kredyt świąteczny z niską ratą i prezentem. Zaplanuj święta tak jak sobie wymarzyłeś. Koncept kreatywny spotu telewizyjnego (główne medium kampanii) przedstawia szczęśliwą rodzinę świętującą wigilijny wieczór z mnóstwem upominków. A wszystko to za sprawą db kredyt i korzystnej świątecznej oferty banku.

„Ten klarowny koncept kreatywny skierowany do odbiorców z segmentu mainstream i lowermainstream to kolejna cegiełka w budowie wizerunku db kredyt, jako przyjaznego doradcy, specjalizującego się w kredytowaniu bieżących potrzeb” – komentuje Magdalena Tuczyńska, szefowa AdWorks.

Kampania obejmuje TV (m.in.: TVP1,TVP2, TVP3, TVN oraz Polsat), prasę (m.in.: dzienniki ogólnopolskie,  TV guidy i poradniki kobiece) oraz materiały POS w placówkach db kredyt.Media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.
Kampania potrwa do 19 grudnia.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry