Po gruntownej modernizacji zaplecza technicznego Adico skupia się na rozwoju handlu. Nowi partnerzy, nowe reklamy, kolejne usługi dla użytkowników, nawiązywanie współpracy z coraz większą liczbą firm plus wzrost bezpieczeństwa zawieranych transakcji – to wszystko zapewnić ma umocnienie pozycji rynkowej serwisu.
Prace skoncentrowano na trzech aspektach:
– serwis pozyskał nowych partnerów. W tej chwili istnieje już 10 propozycji aukcji partnerskich, których oferta jest wciąż poszerzana.
– nie zapomniano o promocji Adico.pl w Internecie. Bannery serwisu pojawiają się już na kilku tysiącach witryn, w tym wielu dużych i bardzo popularnych.
– bezustannie trwają kampanie reklamowe: emisja bannerów w ramach największego polskiego portalu, kampania radiowa, kolejny mailing wśród użytkowników wortali i reklama w prasie. Łączną ilość odsłon informacji związanych z Adico.pl szacuje się już na ponad dwadzieścia milionów miesięcznie.
Adico.pl to bezprowizyjny serwis aukcji online, działający od stycznia 2002 r. Obecnie posiada ok. 22 tysięcy zarejestrowanych kont i blisko 45 tysięcy ofert sprzedaży. Codziennie pojawia się kilka tysięcy nowych aukcji, a użytkownicy zawarli dotąd ok. 50 tysięcy transakcji. Miesięczna ilość odsłon stron serwisu przekroczyła pułap 3.5 miliona, zaś ilość wystawionych aukcji to ponad 1,2 miliona.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.