Adico.pl: promocja, nowi użytkownicy, nowi Partnerzy

Opublikowano: 29 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi:

Po gruntownej modernizacji zaplecza technicznego Adico skupia się na rozwoju handlu. Nowi partnerzy, nowe reklamy, kolejne usługi dla użytkowników, nawiązywanie współpracy z coraz większą liczbą firm plus wzrost bezpieczeństwa zawieranych transakcji – to wszystko zapewnić ma umocnienie pozycji rynkowej serwisu.

Prace skoncentrowano na trzech aspektach:
– serwis pozyskał nowych partnerów. W tej chwili istnieje już 10 propozycji aukcji partnerskich, których oferta jest wciąż poszerzana.
– nie zapomniano o promocji Adico.pl w Internecie. Bannery serwisu pojawiają się już na kilku tysiącach witryn, w tym wielu dużych i bardzo popularnych.
– bezustannie trwają kampanie reklamowe: emisja bannerów w ramach największego polskiego portalu, kampania radiowa, kolejny mailing wśród użytkowników wortali i reklama w prasie. Łączną ilość odsłon informacji związanych z Adico.pl szacuje się już na ponad dwadzieścia milionów miesięcznie.

Adico.pl to bezprowizyjny serwis aukcji online, działający od stycznia 2002 r. Obecnie posiada ok. 22 tysięcy zarejestrowanych kont i blisko 45 tysięcy ofert sprzedaży. Codziennie pojawia się kilka tysięcy nowych aukcji, a użytkownicy zawarli dotąd ok. 50 tysięcy transakcji. Miesięczna ilość odsłon stron serwisu przekroczyła pułap 3.5 miliona, zaś ilość wystawionych aukcji to ponad 1,2 miliona.

http://www.adico.pl

Sylwester KozakAdico.pl: promocja, nowi użytkownicy, nowi Partnerzy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.