Po gruntownej modernizacji zaplecza technicznego Adico skupia się na rozwoju handlu. Nowi partnerzy, nowe reklamy, kolejne usługi dla użytkowników, nawiązywanie współpracy z coraz większą liczbą firm plus wzrost bezpieczeństwa zawieranych transakcji – to wszystko zapewnić ma umocnienie pozycji rynkowej serwisu.
Prace skoncentrowano na trzech aspektach:
– serwis pozyskał nowych partnerów. W tej chwili istnieje już 10 propozycji aukcji partnerskich, których oferta jest wciąż poszerzana.
– nie zapomniano o promocji Adico.pl w Internecie. Bannery serwisu pojawiają się już na kilku tysiącach witryn, w tym wielu dużych i bardzo popularnych.
– bezustannie trwają kampanie reklamowe: emisja bannerów w ramach największego polskiego portalu, kampania radiowa, kolejny mailing wśród użytkowników wortali i reklama w prasie. Łączną ilość odsłon informacji związanych z Adico.pl szacuje się już na ponad dwadzieścia milionów miesięcznie.
Adico.pl to bezprowizyjny serwis aukcji online, działający od stycznia 2002 r. Obecnie posiada ok. 22 tysięcy zarejestrowanych kont i blisko 45 tysięcy ofert sprzedaży. Codziennie pojawia się kilka tysięcy nowych aukcji, a użytkownicy zawarli dotąd ok. 50 tysięcy transakcji. Miesięczna ilość odsłon stron serwisu przekroczyła pułap 3.5 miliona, zaś ilość wystawionych aukcji to ponad 1,2 miliona.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.