Sieć reklamowa Adkontekst, należąca do NetSprint, podsumowała efekty kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem retargetingu. Dzięki zastosowaniu tej opcji użytkownik przebywa na stronie reklamodawcy trzy razy dłużej i cztery razy częściej dokonuje konwersji.
Retargeting umożliwia dotarcie z dedykowanym przekazem do użytkowników, którzy już np. odwiedzili stronę reklamodawcy. Dodatkowe parametry jakie możemy wskazać w przypadku budowaniu przekazu to uwzględnienie osób, które kliknęły już w reklamę czy np. wykluczenie osób, które były już na stronie reklamodawcy.
Analizy kampanii prowadzonych z wykorzystaniem remarketingu pokazują, że dzięki niemu można nawet trzykrotnie poprawić wyniki prowadzonych działań reklamowych. Ponadto korzystanie z retargetingu umożliwia marketerom optymalizację kosztów działań marketingowych dzięki temu, że reklama dociera tylko do klientów, którzy już wcześniej wyrazili zainteresowanie ofertą.
Adkontekst.pl skupia ponad 2000 serwisów internetowycho sumarycznym zasięgu ponad 92% użytkowników internetu w Polsce (zgodnie z Badaniami Gemius Megapanel).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.