Adkontekst zwiększa skuteczność dzięki retargetingowi

Sieć reklamowa Adkontekst, należąca do NetSprint, podsumowała efekty kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem retargetingu. Dzięki zastosowaniu tej opcji użytkownik przebywa na stronie reklamodawcy trzy razy dłużej i cztery razy częściej dokonuje konwersji.

adkontekstRetargeting umożliwia dotarcie z dedykowanym przekazem do użytkowników, którzy już np. odwiedzili stronę reklamodawcy. Dodatkowe parametry jakie możemy wskazać w przypadku budowaniu przekazu to uwzględnienie osób, które kliknęły już w reklamę czy np. wykluczenie osób, które były już na stronie reklamodawcy.

Analizy kampanii prowadzonych z wykorzystaniem remarketingu pokazują, że dzięki niemu można nawet trzykrotnie poprawić wyniki prowadzonych działań reklamowych. Ponadto korzystanie z retargetingu umożliwia marketerom optymalizację kosztów działań marketingowych dzięki temu, że reklama dociera tylko do klientów, którzy już wcześniej wyrazili zainteresowanie ofertą.

retargeting
Adkontekst.pl skupia ponad 2000 serwisów internetowycho sumarycznym zasięgu ponad 92% użytkowników internetu w Polsce (zgodnie z Badaniami Gemius Megapanel).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top