AdMob umożliwia śledzenie klików na iPhone

Sieć reklam komórkowych AdMob opracowała narzędzie umożliwiające mierzenie liczby klików w reklamy publikowane użytkownikom iPhone, prowadzących do pełnego ściągnięcia aplikacji z Apple App Store.

Korzystający z usług AdMob marketingowcy będą mogli kontrolować skuteczność konkretnych reklam skierowanych do milionów użytkowników super-telefonu. Aplikacja mierzy conversion rate oraz CPD (cost per download).

Zgodnie z tym, co twierdzi AdMob darmowe aplikacje mają średni conversion rate na poziomie 10 procent – płatne na poziomie jednego procenta. Większą wartością tego wskaźnika charakteryzują się natomiast gry (średnio dwa razy większą niż inne aplikacje w tej samej cenie).

Reklamodawcy upominali się od dawna o bardziej szczegółowe informacje pochodzące z App Store, co pozwoliłoby im maksymalizować zyski z ich mobilnych kampanii – powiedział  Jason Spero, wiceprezydent AdMob, odpowiedzialny za rynek północnoamerykański.

Za: BrandRepublic

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top