Sieć reklam komórkowych AdMob opracowała narzędzie umożliwiające mierzenie liczby klików w reklamy publikowane użytkownikom iPhone, prowadzących do pełnego ściągnięcia aplikacji z Apple App Store.
Korzystający z usług AdMob marketingowcy będą mogli kontrolować skuteczność konkretnych reklam skierowanych do milionów użytkowników super-telefonu. Aplikacja mierzy conversion rate oraz CPD (cost per download).
Zgodnie z tym, co twierdzi AdMob darmowe aplikacje mają średni conversion rate na poziomie 10 procent – płatne na poziomie jednego procenta. Większą wartością tego wskaźnika charakteryzują się natomiast gry (średnio dwa razy większą niż inne aplikacje w tej samej cenie).
Reklamodawcy upominali się od dawna o bardziej szczegółowe informacje pochodzące z App Store, co pozwoliłoby im maksymalizować zyski z ich mobilnych kampanii – powiedział Jason Spero, wiceprezydent AdMob, odpowiedzialny za rynek północnoamerykański.
Za: BrandRepublic
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.