Grupa Kinoplex, największy polski operator kinowy, zdecydowała się na podjęcie długofalowej współpracy z agencją marketingu mobilnego adMobile. Wspólne działania mają na celu wykorzystanie kanałów komunikacji mobilnej w akcjach marketingowych firmy.
– Podjęcie działań, w których głównym narzędziem są SMS’y i MMS’y to dla nas nowe wyzwanie, które mamy nadzieję zaowocuje wzrostem lojalności naszych klientów oraz popularności kin sieci Kinoplex. Dlatego też bardzo ważne dla nas było pozyskanie odpowiedniego partnera, który oprócz dostarczenia technologii będzie nas wspierał marketingowo. O wyborze agencji adMobile zadecydował przede wszystkim fakt ich kompleksowej oferty oraz doświadczenia na polu przedsięwzięć kreatywnych. – mówi Czesław Kisiel, Dyrektor ds. Kin Grupy Kinoplex.
Pierwszym efektem współpracy Grupy Kinoplex z adMobile jest konkurs „Wygraj bilet”. Co godzinę, w każdy piątek, nadawcy dwóch pierwszych SMS’ów dostają bilety za darmo. W SMS’ie zwrotnym uczestnik zabawy otrzymuje informacje o ewentualnej wygranej. Szczegóły na stronie kinoplex.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.