AdRem Software, producent rozwiązań do zarządzania sieciami, ogłosił premierę programu AdRem NetCrunch 3.0 służącego do monitorowania, powiadamiania o usterkach i naprawiania problemów w sieciach, systemach i aplikacjach.
Wszechstronne rozwiązanie adresowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw zniechęconych kosztami wdrożenia wielkich systemów zarządzania sieciami oraz niedogodnościami wynikających ze stosowania licznych rozwiązań „punktowych” o ograniczonej funkcjonalności.
„Od samego początku prac nad programem wsłuchujemy się w problemy naszych klientów, głównie administratorów i menedżerów obsługujących sieci średniej wielkości”, wyjaśnia Tomasz Kunicki, założyciel i dyrektor zarządzający AdRem Software. „Bazując na ich doświadczeniach konsekwentnie rozwijamy nasz program tak, aby rozwiązywał priorytetowe wyzwania stojące przed współczesnym administratorem sieci. Dlatego położyliśmy nacisk na łatwość wdrożenia i użytkowania, automatyzację „prosto z pudełka” oraz lepszą koordynację działań administracyjnych. To odróżnia nas od dużych producentów, którzy zwykle „okrawają” swoje gigantyczne platformy zarządzające, aby wpasować je do sieci mniejszych rozmiarów. Niejednokrotnie takie podejście nie prowadzi do niczego dobrego, bowiem administracja globalną infrastrukturą IT nie przystaje do rzeczywistości sieci średniej wielkości”.
Dzięki nowej wersji programu AdRem NetCrunch administratorzy sieci wieloplatformowych mogą bardzie efektywniej wydatkować czas, budżet i zasoby IT przeznaczone do zarządzania sieciami. Program automatycznie wykrywa fizyczną i logiczną topologię sieci, dokumentuje i wizualizuje dostępne zasoby sprzętowe za pomocą ikon, a następnie monitoruje kluczowe parametry sieci, systemów, aplikacji i urządzeń, takie jak dostępność, czas odpowiedzi czy wydajność. W razie wystąpienia zakłócenia bądź awarii, AdRem NetCrunch może samoczynnie podjąć działania naprawcze, bądź powiadomić administratora lub grupę użytkowników udostępniając niezbędne informacje i narzędzia diagnostyczne. Ponadto użytkownicy programu mogą analizować długofalowe trendy i otrzymywać raporty ułatwiające planowanie rozbudowy infrastruktury sieciowej.
Kluczową nowością wersji 3.0 jest opcja automatycznego bądź ręcznego tworzenia spersonalizowanych map grupujących zasoby sieciowe wg kryteriów użytkownika. Mapa tego typu może ilustrować np. istotny dla firmy proces biznesowy, a każdej z takich map można przypisać osobną regułę monitorowania, alertowania i raportowania.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.