Specjaliści z firmy Adv.pl zajęli 34 miejsce w światowych mistrzostwach w pozycjonowaniu –„Seo Challenge”. Był to konkurs, polegający na wypozycjonowaniu strony WWW w wyszukiwarce Google. W zawodach wzięło udział ponad 510 000 uczestników.
Zadaniem każdego zawodnika była promocja zgłoszonej wcześniej strony internetowej pod podanym przez organizatora słowem kluczowym. W tych mistrzostwach był to zwrot „nigritude ultramarine”. Wybrano tę właśnie frazę, aby uniknąć przypadkowego zwycięstwa witryny nie biorącej udziału w konkursie, ponieważ po wpisaniu jej w wyszukiwarce Google.com, nie pojawiały się żadne wyniki wyszukiwania. Po ponad dwumiesięcznych zmaganiach strona indeksowana przez Adv.pl zajęła ostatecznie 34 pozycję.
– Przystępując do konkursu nie spodziewaliśmy się tak dużej konkurencji. Tym bardziej jesteśmy dumni ze zdobycia wysokiej pozycji na arenie międzynarodowej. Warto zauważyć, że zostaliśmy sklasyfikowani najwyżej spośród uczestników z Polski. Wyniki konkursu jasno dowodzą, że należymy do światowej czołówki w dziedzinie webpositioningu. – mówi Tomasz Kornicki, lider zespołu indeksującego Adv.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.