Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na stworzenie serwisu społecznościowego dla Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
w Warszawie.
Projekt, przygotowywany głównie z myślą o studentach i absolwentach Koźmińskiego, pozwoli także osobom postronnym poznać uczelnię od innej strony i częściowo wniknąć w jej społeczność.
„Zależy nam na integrowaniu osób związanych z uczelnią. Dlatego też budujemy serwis zgodnie z założeniami Web 2.0. W ten sposób dajemy użytkownikom szerokie pole do własnej aktywności, a tym samym możliwość wpływania na kształt serwisu oraz treści w nim zawarte” – mówi Daria Kowalska, dyrektor biura promocji uczelni.
Serwis społecznościowy będzie w przyszłości funkcjonował jako interaktywne uzupełnienie oficjalnej strony uczelni, dostępnej pod adresem www.kozminski.edu.pl. Premiera serwisu jest zapowiadana na koniec kwietnia.
www.adv.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.