W związku z Drzwiami Otwartymi organizowanymi przez
Kler SA – producenta mebli skórzanych, spółka rozpoczęła kampanię promocyjną w Internecie. Za strategię e-marketingową oraz kreacje odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Adv.pl.
Celem kampanii jest zachęcenie internautów do odwiedzenia Salonów Kler oraz zapoznania się z ofertą mebli. Z uwagi na międzynarodowy zasięg działania spółki, kampania, oprócz Polski, obejmuje także Czechy i Niemcy. Ekspozycja form reklamowych ma miejsce w serwisach wnętrzarskich oraz
w serwisach skierowanych do kobiet, m.in. Dom i Wnętrze, Moje Mieszkanie oraz Twój Styl.
Produkcje reklamowe prowadzą do dedykowanej Drzwiom Otwartym strony internetowej. Oferuje ona internaucie możliwość zapoznania się z ofertą promocyjną a także odnalezienia Salonu w pobliżu miejsca zamieszkania. Zachętą do skorzystania z Dni Otwartych jest niewątpliwie konkurs, w którym do wygrania są meble.
http://www.kler.pl/drzwiotwarte
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.