Agencja Interaktywna Adv.pl po wstępnym oszacowaniu przychodów i kosztów w 2007 roku spółka osiągnęła przychody w wysokości 5.626 tys. PLN a zysk brutto wyniósł 840 tys. PLN. Adv.pl przekroczyło prognozę zysku na 2007 rok, zakładającą 500 tys. PLN zysku brutto o 68%, co osiągnięto przy przychodach niższych od zakładanych o 6%.
W IV kwartale 2007 roku spółka poszerzyła współpracę z Nestle Polska S.A. (marka WINIARY), Schneider Electric Polska Sp. z o.o., Telekomunikacją Polską S.A., PTK Centertel (marka Orange), Philip Morris Polska, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego oraz DnB NORD S.A, GETIN Bank.
Adv.pl S.A. jest agencją notowaną na rynku NewConnect, specjalizującą się w e-marketingowych rozwiązaniach interaktywnych. Szczegółowe wyniki finansowe wraz z komentarzem Zarządu zostaną podane w najbliższym raporcie okresowym za IV kwartał 2007.
Wpisy promowane
- Czym zajmuje się agencja interaktywna?Marketing internetowy to nieodzowna część każdego biznesu online. To właśnie dzięki niemu firma ma szansę na zdobycie nowych klientów oraz ...
- Wybór systemu i narzędzi ITSM w firmieOdpowiedni wybór narzędzi ITSM w przedsiębiorstwie umożliwia jej stały rozwój, zwiększenie tempa pracy i niwelację problemów związanych z IT. Jak ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.