Agencja interaktywna Adv.pl podpisała umowę z PTK Centertel. Na mocy umowy Adv.pl odpowiada za realizację strategii komunikacji marketingowo-sprzedażowej marki Orange oraz innych marek produktowych. W związku ze specjalizacją Adv.pl wszystkie prowadzone aktywności dotyczyć będą obszaru mediów interaktywnych.
Pierwszy projekt zrealizowany dla marki POP polegał na wsparciu e-marketingowym kampanii teaserowej www.doprzesady.pl. Kreację kampanii (ATL) przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa, a media zaplanował i kupił Initiative Warszawa. Za realizację eventu odpowiedzialna była agencja Rossegger.
www.doprzesady.pl
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!