AdWorks autorem kampanii BTL dla marki PLAY

Opublikowano: 23 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Celem projektu jest maksymalizacja sprzedaży usług i produktów marki Play oraz zwiększenie liczby odwiedzających salony firmowe, znajdujące się w galeriach handlowych. Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku od 13 do 35 lat, którzy są podatni na promocje, wyprzedaże i wszelkiego rodzaju zniżki.
Autorem wyjściowego konceptu kreatywnego jest agencja Brain. Pomysł opiera się na konwencji kryminalno – komiksowej. Kreacja w zabawny sposób ilustruje napad na wielkie Łup, którym są oferty promocyjne oraz nagrody pieniężne do wygrania w loterii.

AdWorks odpowiedzialny jest za organizację loterii promocyjnej, a także opracowanie komunikacji BTL, rozwijającej temat kampanii mediowej. Poza standardowymi pakietami informacyjnymi do firmowych punktów sprzedaży, zaprojektowane zostały materiały do kiosków, stacji benzynowych, a także komisów i koszulki dla sprzedawców na czas trwania kampanii.

Na potrzebę serii animacji, które są częścią projektu i są realizowane przez agencję marketingu doświadczeń EMLab (Grupa Mothership) powstały dodatkowe kupony, ulotki oraz urna na wypełnione kupony konkursowe. 

Kampania trwa od 18 stycznia do 8 marca 2008r. Łącznie poza autorskimi salonami sprzedaży obejmie ponad 450 punktów.   

Hanna LaskowskaAdWorks autorem kampanii BTL dla marki PLAY

Podziel się!

O autorze

hania