Celem projektu jest maksymalizacja sprzedaży usług i produktów marki Play oraz zwiększenie liczby odwiedzających salony firmowe, znajdujące się w galeriach handlowych. Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku od 13 do 35 lat, którzy są podatni na promocje, wyprzedaże i wszelkiego rodzaju zniżki.
Autorem wyjściowego konceptu kreatywnego jest agencja Brain. Pomysł opiera się na konwencji kryminalno – komiksowej. Kreacja w zabawny sposób ilustruje napad na wielkie Łup, którym są oferty promocyjne oraz nagrody pieniężne do wygrania w loterii.
AdWorks odpowiedzialny jest za organizację loterii promocyjnej, a także opracowanie komunikacji BTL, rozwijającej temat kampanii mediowej. Poza standardowymi pakietami informacyjnymi do firmowych punktów sprzedaży, zaprojektowane zostały materiały do kiosków, stacji benzynowych, a także komisów i koszulki dla sprzedawców na czas trwania kampanii.
Na potrzebę serii animacji, które są częścią projektu i są realizowane przez agencję marketingu doświadczeń EMLab (Grupa Mothership) powstały dodatkowe kupony, ulotki oraz urna na wypełnione kupony konkursowe.
Kampania trwa od 18 stycznia do 8 marca 2008r. Łącznie poza autorskimi salonami sprzedaży obejmie ponad 450 punktów.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.