AdWorks stawia na dynamiczny rozwój

Opublikowano: 30 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

AdWorks, agencja należąca do grupy komunikacji marketingowej Mothership, która powstała pod koniec 2006r. jako 3 osobowa firma na koniec 2007r. odnotowało ok. 20 milionów złotych przychodów ze sprzedaży.
W ciągu roku agencja na czele z Magdaleną Tuczyńską zbudowała zgrany i stabilny zespół 20 osób i poszerzyła portfolio o kluczowych klientów P4 z marką sieci telefonii komórkowej PLAY oraz Deutsche Bank z marką db kredyt. AdWorks obsługuje też m.in. marki Netia, Bodymax i Viaguara.

W 2008 AdWorks planuje walczyć o nowe wyzwania i umocnienie swojej pozycji na rynku reklamy.

W 2008 r. chcemy skoncentrować się na działaniach związanych z pozyskiwaniem nowego biznesu. Staramy się także mocniej podkreślić nasze pozycjonowanie jako firmy świadczącej usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji, o szerokich kompetencjach, przede wszystkim w obszarze niezwiązanym ze standardowymi mediami – powiedziała Magdalena Tuczyńska, Prezes Zarządu AdWorks.        

Hanna LaskowskaAdWorks stawia na dynamiczny rozwój

Podziel się!

O autorze

hania