AdWorks należący do grupy komunikacji marketingowej Mothership, wygrała przetarg na obsługę BTL firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Agencji zostało powierzone zarządzanie budżetem zarówno ubezpieczeń majątkowych, jak i wprowadzanych na rynek ubezpieczeń na życie.
– Zdecydowaliśmy się na zintegrowanie działań z zakresu marketing services w rękach jednej agencji, ponieważ w warunkach zaostrzonej konkurencji na rynku ubezpieczeń direct na znaczeniu zyskuje również bezpośrednia komunikacja z klientem. AdWorks w sposób najbardziej wyczerpujący odpowiedziała na nasz brief – komentuje Tomasz Borchowiec Dyrektor Pionu Marketingu, Link4 TU SA.
– Docenienie nas przez specjalistów od bezpośredniego kontaktu z konsumentem, jakimi są przedstawiciele Link4 jest dla nas prawdziwym komplementem. W naszym przypadku, to koncept, którym wygraliśmy przetarg jest efektem otwartego podejścia do działań BTL – dodaje Magdalena Tuczyńska, Szefowa AdWorks.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.