AdWorks należący do grupy komunikacji marketingowej Mothership, wygrała przetarg na obsługę BTL firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Agencji zostało powierzone zarządzanie budżetem zarówno ubezpieczeń majątkowych, jak i wprowadzanych na rynek ubezpieczeń na życie.
– Zdecydowaliśmy się na zintegrowanie działań z zakresu marketing services w rękach jednej agencji, ponieważ w warunkach zaostrzonej konkurencji na rynku ubezpieczeń direct na znaczeniu zyskuje również bezpośrednia komunikacja z klientem. AdWorks w sposób najbardziej wyczerpujący odpowiedziała na nasz brief – komentuje Tomasz Borchowiec Dyrektor Pionu Marketingu, Link4 TU SA.
– Docenienie nas przez specjalistów od bezpośredniego kontaktu z konsumentem, jakimi są przedstawiciele Link4 jest dla nas prawdziwym komplementem. W naszym przypadku, to koncept, którym wygraliśmy przetarg jest efektem otwartego podejścia do działań BTL – dodaje Magdalena Tuczyńska, Szefowa AdWorks.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.