Afilo.pl – nowa sieć afiliacyjna

Opublikowano: 26 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Nowa na polskim rynku sieć afiliacyjna Afilo rozpoczyna oficjalnie swoją działalność. Firma specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie rozliczanych za efekty.
Dyrektorem generalnym Afilo sp. z o.o. został Paweł Sypczuk, który równocześnie pełni funkcje dyrektora sprzedaży. Paweł Sypczuk pracę w mediach rozpoczynał w grupie CR Media – najpierw w firmie zależnej IMPartner, a potem w CR Media, gdzie pracował jako Head off New Business. Później związał się z wydawnictwem Edipresse Polska, gdzie kierował sprzedażą reklamy w internetowych serwisach wydawnictwa. Do Afilo przeszedł z domu mediowego Initiative.

„W krótkim czasie chcemy zostać głównym graczem w Polsce wśród firm typu pay per performance. Mamy najbardziej kompleksową ofertę ze wszystkich dostępnych w Polsce programów afiliacyjnych i zapewniamy bardzo szerokie wsparcie naszym klientom.” – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo. „Programy partnerskie to coraz popularniejsza forma promocji w sieci, a zarazem doskonałe źródło przychodów dla wielu witryn, zarówno małych, jak i tych dużych. Bardzo wyraźnie chciałbym też zaznaczyć, że nie jesteśmy konkurencją domów mediowych i klasycznych sieci reklamowych, lecz partnerem. Dzięki nam mogą zaproponować swoim klientom działania reklamowe w zupełnie nowym wymiarze.”

Afilo Sp. z o.o. jest częścią grupy kapitałowej ZPR S.A., do której należą między innymi takie firmy jak Super Express, Murator, Radio ESKA i Vox FM, Supermedia i IDMnet.

www.afilo.pl

Czytaj też: Afilo – nowa inicjatywa reklamowa, Rozmowa e-biznes.pl z Pawłem Sypczukiem, dyrektorem generalny Afilo  pod tym linkiem

Hanna LaskowskaAfilo.pl – nowa sieć afiliacyjna

Podziel się!

O autorze

hania