Nowa na polskim rynku sieć afiliacyjna Afilo rozpoczyna oficjalnie swoją działalność. Firma specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie rozliczanych za efekty.
Dyrektorem generalnym Afilo sp. z o.o. został Paweł Sypczuk, który równocześnie pełni funkcje dyrektora sprzedaży. Paweł Sypczuk pracę w mediach rozpoczynał w grupie CR Media – najpierw w firmie zależnej IMPartner, a potem w CR Media, gdzie pracował jako Head off New Business. Później związał się z wydawnictwem Edipresse Polska, gdzie kierował sprzedażą reklamy w internetowych serwisach wydawnictwa. Do Afilo przeszedł z domu mediowego Initiative.
„W krótkim czasie chcemy zostać głównym graczem w Polsce wśród firm typu pay per performance. Mamy najbardziej kompleksową ofertę ze wszystkich dostępnych w Polsce programów afiliacyjnych i zapewniamy bardzo szerokie wsparcie naszym klientom.” – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo. „Programy partnerskie to coraz popularniejsza forma promocji w sieci, a zarazem doskonałe źródło przychodów dla wielu witryn, zarówno małych, jak i tych dużych. Bardzo wyraźnie chciałbym też zaznaczyć, że nie jesteśmy konkurencją domów mediowych i klasycznych sieci reklamowych, lecz partnerem. Dzięki nam mogą zaproponować swoim klientom działania reklamowe w zupełnie nowym wymiarze.”
Afilo Sp. z o.o. jest częścią grupy kapitałowej ZPR S.A., do której należą między innymi takie firmy jak Super Express, Murator, Radio ESKA i Vox FM, Supermedia i IDMnet.
Czytaj też: Afilo – nowa inicjatywa reklamowa, Rozmowa e-biznes.pl z Pawłem Sypczukiem, dyrektorem generalny Afilo pod tym linkiem
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.