Sklep internetowy AGDMedia.pl, specjalizujący się w sprzedaży sprzątu AGD i RTV, poszerzył asortyment o produkty marki Tescoma.
“Zdecydowaliśmy się na sprzedaż produktów marki Tescoma z dwóch względów. Po pierwsze firma ma ugruntowaną pozycję na rynku europejskim, po drugie, sprzęt który oferuje jest bardzo dobrej jakości, a przy tym jego cena jest równie atrakcyjna”, mówi Michał Pachlewski, Wiceprezes Zarządu AGDMedia.pl.
Naczynia firmy Tescoma charakteryzują się atrakcyjnym i oryginalnym wzornictwem oraz starannym wykończeniem zarówno pod względem funkcji jak estetyki. Przeznaczone są do wszystkich rodzajów kuchenek – gazowych, indukcyjnych, elektrycznych, a także płyt ceramicznych. Dzięki ergonomicznym uchwytom z wytrzymałego tworzywa nie parzą w dłonie. Wszystkie naczynia marki Tescoma wykonane są ze szlachetnej stali nierdzewnej, umożliwiającej gotowanie bez tłuszczu i wody, zgodne z zasadami zdrowego żywienia.
W ofercie sklepu internetowego AGDMedia.pl znalazły się garnki, patelnie, sztućce oraz drobne akcesoria kuchenne, między innymi młynki do przypraw.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.