Sklep internetowy AGDMedia.pl, specjalizujący się w sprzedaży sprzątu AGD i RTV, poszerzył asortyment o produkty marki Tescoma.
“Zdecydowaliśmy się na sprzedaż produktów marki Tescoma z dwóch względów. Po pierwsze firma ma ugruntowaną pozycję na rynku europejskim, po drugie, sprzęt który oferuje jest bardzo dobrej jakości, a przy tym jego cena jest równie atrakcyjna”, mówi Michał Pachlewski, Wiceprezes Zarządu AGDMedia.pl.
Naczynia firmy Tescoma charakteryzują się atrakcyjnym i oryginalnym wzornictwem oraz starannym wykończeniem zarówno pod względem funkcji jak estetyki. Przeznaczone są do wszystkich rodzajów kuchenek – gazowych, indukcyjnych, elektrycznych, a także płyt ceramicznych. Dzięki ergonomicznym uchwytom z wytrzymałego tworzywa nie parzą w dłonie. Wszystkie naczynia marki Tescoma wykonane są ze szlachetnej stali nierdzewnej, umożliwiającej gotowanie bez tłuszczu i wody, zgodne z zasadami zdrowego żywienia.
W ofercie sklepu internetowego AGDMedia.pl znalazły się garnki, patelnie, sztućce oraz drobne akcesoria kuchenne, między innymi młynki do przypraw.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.