Agencja Cube Group wchodzi na New Connect

W pierwszej połowie tego roku agencja Cube Group, specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM), wejdzie na New Connect. Przygotowaniom towarzyszą istotne zmiany w spółce.

Agencja Cube Group Sp. z o. o., o ugruntowanej pozycji na naszym rynku, wzmacnia swoje struktury funkcjonalne i zatrudnia kolejnych ekspertów. Nowy prezes zarządu Cube Group – Marcin Hutnik – wyznaczył kolejne cele strategiczne dla firmy, które obejmują m. in. rozwój sprzedaży w zakresie marketingu w wyszukiwarkach i reklam w sieciach reklamy kontekstowej, intensywne budowanie know-how, jak też rozwój narzędzi SEM i SEO. Zmiany w spółce przekształcającej się obecnie w spółkę akcyjną mają na celu przygotowanie Cube Group do wejścia na giełdę. W ofercie publicznej firma chce pozyskać kapitał na dalszy rozwój.

„ Jesteśmy pierwszą agencją zajmującą się SEM, która wchodzi na New Connect. Można powiedzieć, że rynek, na którym działamy, rośnie w oczach. Według danych opublikowanych przez IAB Polska, wydatki na marketing w wyszukiwarkach są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce – mówi Marcin Hutnik, Prezes Zarządu Cube Group. W 2008 roku wydatki na SEM w naszym kraju osiągną wartość nawet 190 mln złotych” – dodaje.

Dalszych szans dla rozwoju spółki nie sposób zatem zakwestionować, tym bardziej, że rozwój samego Internetu w Polsce postępuje równie szybko. Należy zatem oczekiwać, że zgodnie z prognozami, w kolejnych miesiącach i latach SEM odgrywać będzie bardzo istotną rolę w dynamice rozwoju reklamy internetowej w Polsce.

„ Obok prognoz rynkowych, istotnym elementem w dalszym rozwoju Cube Group jest czynnik ludzki. Nasi pracownicy mają bogate doświadczenie w zakresie optymalizacji działań reklamowych w Internecie, a ich wiedza jest jednym z naszych kluczowych aktywów – plany rozwoju spółki komentuje Andrzej Cudny, członek Zarządu Cube Group, pełniący obowiązki Dyrektora Zarządzającego. Kroki milowe stawiamy dzięki wysiłkowi całego zespołu.”

Specjaliści Cube Group wyposażeni są w unikalne narzędzia do mierzenia, analizowania i zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie. Kontrolują inwestycje reklamowe partnerów. Udokumentowaniem wysokich kwalifikacji pracowników agencji są tytuły Google Advertising Professional uzyskane przez zespół. W 2006 roku  Cube Group uzyskało także niezwykle prestiżowy i unikatowy certyfikat Google Advertising Professional Company (GAP Company). Firma jest także posiadaczem tytułu Złoty Partner Ad market Onet.pl. Pozycja spółki na polskim rynku jest ugruntowana od lat.

„ Mamy interesujące i przemyślane plany na dalszy rozwój. Zdajemy sobie sprawę, że oprócz dalszego inwestowania w samą spółkę, naszym zadaniem, jako lidera w tym segmencie w Polsce, jest edukacja rynku z zakresu wiedzy na temat reklamy w wyszukiwarkach. Jesteśmy przekonani, że nasze działania mogą zwiększyć konkurencyjność wielu firm nie korzystających dotąd z tej formy reklamy, głównie z powodów niedoinformowania lub wręcz niewiedzy – dodaje Hutnik. Chcemy to jak najszybciej zmienić i wprowadzać w życie wypracowane standardy SEM w Polsce.”

Czy z zalet i wysokiej efektywności reklamy w wyszukiwarkach zdają sobie sprawę potencjalni reklamodawcy?

„ Reklama w wyszukiwarkach jest szczególnie popularna w takich branżach jak np. reklama, finanse, handel, turystyka. Firmy te przeznaczają dodatkowe budżety na pozycjonowanie, ponieważ znają efektywność takich działań. Chcemy, aby rozwojowi Cube Group towarzyszył rozwój tej formy reklamy w Polsce i aby kolejne branże odkrywały jej zalety ” – podsumowuje Andrzej Cudny.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top