W pierwszej połowie tego roku agencja Cube Group, specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM), wejdzie na New Connect. Przygotowaniom towarzyszą istotne zmiany w spółce.
Agencja Cube Group Sp. z o. o., o ugruntowanej pozycji na naszym rynku, wzmacnia swoje struktury funkcjonalne i zatrudnia kolejnych ekspertów. Nowy prezes zarządu Cube Group – Marcin Hutnik – wyznaczył kolejne cele strategiczne dla firmy, które obejmują m. in. rozwój sprzedaży w zakresie marketingu w wyszukiwarkach i reklam w sieciach reklamy kontekstowej, intensywne budowanie know-how, jak też rozwój narzędzi SEM i SEO. Zmiany w spółce przekształcającej się obecnie w spółkę akcyjną mają na celu przygotowanie Cube Group do wejścia na giełdę. W ofercie publicznej firma chce pozyskać kapitał na dalszy rozwój.
„ Jesteśmy pierwszą agencją zajmującą się SEM, która wchodzi na New Connect. Można powiedzieć, że rynek, na którym działamy, rośnie w oczach. Według danych opublikowanych przez IAB Polska, wydatki na marketing w wyszukiwarkach są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce – mówi Marcin Hutnik, Prezes Zarządu Cube Group. W 2008 roku wydatki na SEM w naszym kraju osiągną wartość nawet 190 mln złotych” – dodaje.
Dalszych szans dla rozwoju spółki nie sposób zatem zakwestionować, tym bardziej, że rozwój samego Internetu w Polsce postępuje równie szybko. Należy zatem oczekiwać, że zgodnie z prognozami, w kolejnych miesiącach i latach SEM odgrywać będzie bardzo istotną rolę w dynamice rozwoju reklamy internetowej w Polsce.
„ Obok prognoz rynkowych, istotnym elementem w dalszym rozwoju Cube Group jest czynnik ludzki. Nasi pracownicy mają bogate doświadczenie w zakresie optymalizacji działań reklamowych w Internecie, a ich wiedza jest jednym z naszych kluczowych aktywów – plany rozwoju spółki komentuje Andrzej Cudny, członek Zarządu Cube Group, pełniący obowiązki Dyrektora Zarządzającego. Kroki milowe stawiamy dzięki wysiłkowi całego zespołu.”
Specjaliści Cube Group wyposażeni są w unikalne narzędzia do mierzenia, analizowania i zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie. Kontrolują inwestycje reklamowe partnerów. Udokumentowaniem wysokich kwalifikacji pracowników agencji są tytuły Google Advertising Professional uzyskane przez zespół. W 2006 roku Cube Group uzyskało także niezwykle prestiżowy i unikatowy certyfikat Google Advertising Professional Company (GAP Company). Firma jest także posiadaczem tytułu Złoty Partner Ad market Onet.pl. Pozycja spółki na polskim rynku jest ugruntowana od lat.
„ Mamy interesujące i przemyślane plany na dalszy rozwój. Zdajemy sobie sprawę, że oprócz dalszego inwestowania w samą spółkę, naszym zadaniem, jako lidera w tym segmencie w Polsce, jest edukacja rynku z zakresu wiedzy na temat reklamy w wyszukiwarkach. Jesteśmy przekonani, że nasze działania mogą zwiększyć konkurencyjność wielu firm nie korzystających dotąd z tej formy reklamy, głównie z powodów niedoinformowania lub wręcz niewiedzy – dodaje Hutnik. Chcemy to jak najszybciej zmienić i wprowadzać w życie wypracowane standardy SEM w Polsce.”
Czy z zalet i wysokiej efektywności reklamy w wyszukiwarkach zdają sobie sprawę potencjalni reklamodawcy?
„ Reklama w wyszukiwarkach jest szczególnie popularna w takich branżach jak np. reklama, finanse, handel, turystyka. Firmy te przeznaczają dodatkowe budżety na pozycjonowanie, ponieważ znają efektywność takich działań. Chcemy, aby rozwojowi Cube Group towarzyszył rozwój tej formy reklamy w Polsce i aby kolejne branże odkrywały jej zalety ” – podsumowuje Andrzej Cudny.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!