Agencja reklamowa REDage rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernem z branży paliwowej Shell Gas. W ramach swoich działań agencja zadba o komunikację marketingową w Internecie, a także będzie rozwijać poziom lojalności klientów i sprzedawców wobec marki Shell Gas w Polsce.
Shell Gas Polska (jest częścią koncernu Shell) działa na polskim rynku od 1992 roku. Spółka oferuje gaz, coraz popularniejszy wśród kierowców autogaz oraz technologie dla instalacji grzewczych. Shell jest najczęściej wybieranym przez klientów producentem gazu płynnego w Polsce. Koncern ma ponad stuletnią historię. W Polsce działa z przerwami od lat 20-tych XX wieku. Shell jest obecny w ponad 150 krajach i zatrudnia ponad 100.000 pracowników.
Shell Gas jest kolejnym globalnym koncernem, który znalazł się w portfolio REDage. Jest zarazem pierwszym naszym klientem z branży paliwowej. Wybór naszej firmy był z pewnością podyktowany świeżym spojrzeniem na tę specyficzna branżę i jej klientów. Stworzyliśmy dla Shell Gas ciekawą formę komunikacji marketingowej, która zawiera nasze doświadczenia ze skrajnie innymi branżami. – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage.
Umowa o współpracy zawarta z agencją REDage dotyczy m.in. kompleksowego wdrożenia kampanii reklamowej w Internecie (promującej gaz płynny jako bezpieczne źródło energii), obejmującego także marketing w wyszukiwarkach. Ponadto REDage zorganizuje ogólnopolską promocję jednego z produktów Shell Gas dla konsumentów oraz stworzy program lojalnościowy dla jednego z kanałów sprzedaży. Agencja przeredaguje również treść serwisu internetowego www.shellgas.pl
Jestem naprawdę mile zaskoczona jakością i tempem realizacji zadań przez REDage. Przedstawione przez agencję propozycję robią duże wrażenie, ale jeszcze większe robi sposób ich wdrażania. Wierzę, że współpraca z REDage będzie będzie bardzo owocna. – mówi Małgorzata Kotarba, Dyrektor Marketingu w Shell Gas Polska.
Kreacją i produkcją materiałów POS, a także planowaniem i zakupem mediów dla powyższych działań zajmie się także agencja REDage.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.