Agencja reklamowa REDage rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernem z branży paliwowej Shell Gas. W ramach swoich działań agencja zadba o komunikację marketingową w Internecie, a także będzie rozwijać poziom lojalności klientów i sprzedawców wobec marki Shell Gas w Polsce.
Shell Gas Polska (jest częścią koncernu Shell) działa na polskim rynku od 1992 roku. Spółka oferuje gaz, coraz popularniejszy wśród kierowców autogaz oraz technologie dla instalacji grzewczych. Shell jest najczęściej wybieranym przez klientów producentem gazu płynnego w Polsce. Koncern ma ponad stuletnią historię. W Polsce działa z przerwami od lat 20-tych XX wieku. Shell jest obecny w ponad 150 krajach i zatrudnia ponad 100.000 pracowników.
Shell Gas jest kolejnym globalnym koncernem, który znalazł się w portfolio REDage. Jest zarazem pierwszym naszym klientem z branży paliwowej. Wybór naszej firmy był z pewnością podyktowany świeżym spojrzeniem na tę specyficzna branżę i jej klientów. Stworzyliśmy dla Shell Gas ciekawą formę komunikacji marketingowej, która zawiera nasze doświadczenia ze skrajnie innymi branżami. – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage.
Umowa o współpracy zawarta z agencją REDage dotyczy m.in. kompleksowego wdrożenia kampanii reklamowej w Internecie (promującej gaz płynny jako bezpieczne źródło energii), obejmującego także marketing w wyszukiwarkach. Ponadto REDage zorganizuje ogólnopolską promocję jednego z produktów Shell Gas dla konsumentów oraz stworzy program lojalnościowy dla jednego z kanałów sprzedaży. Agencja przeredaguje również treść serwisu internetowego www.shellgas.pl
Jestem naprawdę mile zaskoczona jakością i tempem realizacji zadań przez REDage. Przedstawione przez agencję propozycję robią duże wrażenie, ale jeszcze większe robi sposób ich wdrażania. Wierzę, że współpraca z REDage będzie będzie bardzo owocna. – mówi Małgorzata Kotarba, Dyrektor Marketingu w Shell Gas Polska.
Kreacją i produkcją materiałów POS, a także planowaniem i zakupem mediów dla powyższych działań zajmie się także agencja REDage.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.