Agencja REDage odkryje drugiego Kubicę?

Agencja reklamowa REDage rozpoczęła sponsoring jednego z polskich teamów kartingowych. Decyzja o wejściu finansowym do niszowego sportu motorowego jest elementem ogólnej strategii agencji – niestandardowych, zaskakujących działań.
– To może szaleństwo inwestować w mało popularny sport, ale podjęliśmy taką decyzję, gdyż uważamy, że czasem z nietypowych działań powstają ciekawe efekty – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage. – Dobrze się to wpisuje w filozofię naszej agencji: niestandardowe pomysły, rodzą rzeczy wielkie – dodaje.

Sponsorowany przez agencję REDage Team jeździ w kategorii Easykart Shifter 125cc (zawodnicy od 16. roku życia). Gokarty w tej kategorii osiągają przyśpieszenia 0-100 km/h w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna może wynieść 160 km/h. Pojazd kartingowy w klasie Easykart Shifter 125cc może kosztować nawet 25.000 zł. Zawodnicy REDage Team wezmą udział w 8. rundach Mistrzostw Polski, zwieńczonych europejskim finałem we Włoszech.

Pierwsze zawody kartingowe odbyły się 1959 roku w USA. W Polsce, rok później. Najsłynniejsi kierowcy Formuły 1 wywodzili się właśnie z kartingu, np. Ayrton Senna i Michael Schumacher. Na torach kartingowych zaczynał karierę pierwszy Polak w Formule 1, Robert Kubica. M. Schumacher, mimo iż zakończył karierę w Formule, wciąż bierze udział w wyścigach kartingowych. Twierdzi, że tylko karting daje mu prawdziwą przyjemność ze ścigania.

REDage oprócz bezterminowego, pełnego wsparcia sponsorskiego dla swojego zespołu, chce także włączyć się aktywnie do promowania kartingu. Agencja będzie do tego wykorzystywała m.in. oferowane przez siebie narzędzia e-marketingu.

www.redage.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top