Spersonalizowany dobór produktów, nowe strony kategorii i łatwiejsza nawigacja po serwisie – mają to być główne wyróżniki nowego wyglądu sklepi Agito.pl.
Nowa odsłona serwisu Agito.pl (Grupa Allegro) to nie tylko nowy layout i logo, ale również nowy układ treści, funkcjonalności i rozwiązania graficzne. Najwięcej zmian wprowadzono na stronie głównej. Klienci otrzymali m.in.: spersonalizowany dobór produktów, listę bestsellerów, promocji i najczęściej oglądanych towarów w sklepie, a także w poszczególnych kategoriach oraz listę życzeń, którą mogą dzielić się z przyjaciółmi.
Po wielu miesiącach pracy, analiz i testów, w ręce klientów oddajemy nową wersję naszej strony internetowej. Wprowadziliśmy na niej wiele zmian, których zadaniem jest maksymalnie ułatwić proces zakupowy. Jednym z przykładów mogą być tzw. rekomendacje do zakupów, czyli spersonalizowany dobór produktów, uzależniony od tego, co dany klient ostatnio u nas kupił. Nowa wersja sklepu jest też bardziej przejrzysta i czytelna – powiedział Szymon Bujalski, członek zarządu spółki Agito.
Wraz z wprowadzeniem nowego wyglądu Agito.pl, zmienia się także logo sklepu. Podstawowym założeniem przy jego tworzeniu było oddanie nieskomplikowania i przejrzystości serwisu.
Wprowadzenie nowego layoutu sklepu oraz nowych funkcji ma być początkiem procesu, którego celem jest usprawnienie zakupów w Agito.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.