Spersonalizowany dobór produktów, nowe strony kategorii i łatwiejsza nawigacja po serwisie – mają to być główne wyróżniki nowego wyglądu sklepi Agito.pl.
Nowa odsłona serwisu Agito.pl (Grupa Allegro) to nie tylko nowy layout i logo, ale również nowy układ treści, funkcjonalności i rozwiązania graficzne. Najwięcej zmian wprowadzono na stronie głównej. Klienci otrzymali m.in.: spersonalizowany dobór produktów, listę bestsellerów, promocji i najczęściej oglądanych towarów w sklepie, a także w poszczególnych kategoriach oraz listę życzeń, którą mogą dzielić się z przyjaciółmi.
Po wielu miesiącach pracy, analiz i testów, w ręce klientów oddajemy nową wersję naszej strony internetowej. Wprowadziliśmy na niej wiele zmian, których zadaniem jest maksymalnie ułatwić proces zakupowy. Jednym z przykładów mogą być tzw. rekomendacje do zakupów, czyli spersonalizowany dobór produktów, uzależniony od tego, co dany klient ostatnio u nas kupił. Nowa wersja sklepu jest też bardziej przejrzysta i czytelna – powiedział Szymon Bujalski, członek zarządu spółki Agito.
Wraz z wprowadzeniem nowego wyglądu Agito.pl, zmienia się także logo sklepu. Podstawowym założeniem przy jego tworzeniu było oddanie nieskomplikowania i przejrzystości serwisu.
Wprowadzenie nowego layoutu sklepu oraz nowych funkcji ma być początkiem procesu, którego celem jest usprawnienie zakupów w Agito.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!