Agito.pl przyłączył się do akcji charytatywnej brelOK Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi. Od 26 marca br. każdy z klientów sklepu będzie mógł wesprzeć akcję przy okazji zakupów w sklepie.
BrelOK to czerwona zawieszka z białym symbolem grupy krwi, wprowadzona przez Fundację Krewniacy w ramach programu popularyzującego ideę honorowego krwiodawstwa. Cały dochód ze sprzedaży breloków przeznaczany jest na zakup nowoczesnego autobusu im. Jana Pawła II do poboru krwi, który będzie mógł docierać do dawców krwi w całej Polsce. Akcję Krewniaków tradycyjnie wspierają gwiazdy polskiego kina, mediów, sportu i muzyki, m.in. Renata Dancewicz, Radosław Pazura, Borys Szyc, Olga Bończyk czy Iwona Guzowska.
– Cieszymy się, że możemy przyłączyć się do akcji ratującej życie, wspierając program Krewniacy. Wierzę, że platforma internetowa Agito.pl będzie doskonałym wsparciem projektu, a nasi klienci przy okazji zakupów chętnie będą wspomagać tę inicjatywę – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.
Agito.pl wprowadza do swojej oferty brelOKi Krewniaków, które będzie można łatwo znaleźć na stronie internetowej sklepu, a cały przychód z ich sprzedaży przekaże fundacji. Breloki dla ośmiu grup krwi będzie można dodać do koszyka tak jak inne produkty, będą także proponowane Klientom podczas każdej finalizacji zakupów w Agito.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!