Agito.pl zdobyło tytuł Dotcom Roku 2009 przyznawany przez tygodnik Madia & Marketing. Tytuł przyznano Agito.pl za konsekwencję w działaniu i trafną strategię marketingową, która pozwoliła na zdobycie pozycji lidera wśród sklepów internetowych na polskim rynku.
Dotcom Roku przyznawany jest na podstawie całorocznej obserwacji dziennikarzy Media & Marketing Polska i szczegółowych analiz przeprowadzanych w ramach realizacji raportów specjalnych.
„Ten tytuł to potwierdzenie, że idziemy w dobrym kierunku. Mamy nadzieje, że marka Agito.pl będzie zawsze kojarzona z najsprawniej funkcjonującym i najlepszym hipermarketem internetowym w Polsce.” – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Agito SA.
„Dobry plan i konsekwencja w jego realizacji przynoszą efekty. Cieszę się, że marka Agito.pl jest tak dobrze odbierana.” – mówi Mirosław Fabryczny, Przewodniczący Rady Nadzorczej Agito SA.
Agito.pl zostało uhonorowane licznymi nagrodami takimi jak Gazele Biznesu 2007, Deloitte Technology Fast 50 2008, Mistrz Handlu i Usług 2007 i 2008, Cisco Growing With Technology Award 2008 czy dwa razy z rzędu prestiżową WebstarFestival Award 2007 i 2008.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.