Agora i ATM Grupa w dniu 18 grudnia 2007 podpisały akt założycielski spółki A2 Multimedia zajmującej się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet. Kapitał zakładowy spółki wynosi 4 mln zł, a każda z firm objęła w niej 50% udziałów. Pierwszym przedsięwzięciem spółki jest portal Tivi.pl.
Działalność spółki w początkowej fazie koncentruje się na produkcji i dystrybucji formatów telewizyjnych do internetu. Połączenie znajomości branży i know-how produkcyjnego ATM Grupy z doświadczeniem Agory w zakresie działalności internetowej, kompetencjami redakcyjnymi, technologicznymi i marketingowymi – zaowocowało uruchomionym portalem Tivi.pl.
Producentem materiałów do portalu Tivi.pl są obie spółki ATM Grupa i Agora, które wspólnie od kilku miesięcy testują produkcję formatów wideo przeznaczonych do emisji w sieci. Efektem tych działań jest uruchomienie na platformie Tivi.pl kolejnych, po serwisie BB4, kanałów, takich jak „SUPERMEN-da”, „Waga” czy „Łazienka” – są to jedne z pierwszych w Polsce miniseriali przeznaczonych do emisji w internecie. Inne kanały to przedsięwzięcia cross-mediowe: „Happy Hour” – oficjalna strona programu plotkarskiego emitowanego na antenie TV4 i „Kiepscy od kuchni” – strona przedstawiająca kulisy powstawania kultowego serialu emitowanego w telewizji Polsat.
„Platformę Tivi.pl różni od innych platform telewizji internetowej przede wszystkim to, że na Tivi.pl internauci znajdą treści wideo tworzone specjalnie z myślą o dystrybucji w internecie. Ponadto, platforma będzie serwisem społecznościowym, więc użytkownicy uzyskają narzędzia do współtworzenia kontentu” – mówi Marcin Męczkowski, członek zarządu A2 Multimedia.
„Chcemy, aby użytkownicy TiVi.pl byli współtwórcami platformy. Dlatego oferujemy im różnorodne i przyjazne narzędzia, dzięki którym mogą oglądać i komentować programy, ale też tworzyć swoje profile i wymieniać się informacjami i zdjęciami czy umieszczać na platformie własne materiały wideo” – mówi Tomasz Józefacki, dyrektor pionu Internet Agory.
Pierwszym serwisem uruchomionym na platformie była oficjalna strona programu Big Brother – www.bb4.tivi.pl, który wystartował we wrześniu 2007 roku. Co miesiąc przyciąga ponad 700 tys. unikalnych użytkowników, posiada też ponad 130 tys. aktywnych profili zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.