Agencja BELIEVE wygrała przetarg na obsługę marki AIG. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa nowych produktów AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w tym kreacja do kampanii wizerunkowej i produktowej, na którą składać się będą zarówno materiały ATL i BTL.
Pierwsze efekty pracy agencji BELIEVE dla funduszu AIG są już widoczne w prasie ogólnopolskiej oraz na portalach internetowych (między innymi: www.tvn24.pl, www.money.pl, www.bankier.pl). Publikowane w ramach kampanii layouty zostały stworzone przez BELIEVE dla jednego z produktów AIG – Subfunduszu Małych i Średnich Spółek Europejskich EURO-MiŚs.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.