AIG z Belive

Agencja BELIEVE wygrała przetarg na obsługę marki AIG. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa nowych produktów AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w tym kreacja do kampanii wizerunkowej i produktowej, na którą składać się będą zarówno materiały ATL i BTL.
Pierwsze efekty pracy agencji BELIEVE dla funduszu AIG są już widoczne w prasie ogólnopolskiej oraz na portalach internetowych (między innymi: www.tvn24.pl, www.money.pl, www.bankier.pl).  Publikowane w ramach kampanii layouty zostały stworzone przez BELIEVE dla jednego z produktów AIG – Subfunduszu Małych i Średnich Spółek Europejskich EURO-MiŚs.

Wpisy promowane

Wydarzenia

E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
I ❤ business & HR
11.06.2024 - 12.06.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top