Międzynarodowy dostawca szybkiego, szerokopasmowego Internetu, air bites w zaledwie kilka miesięcy działalności na terenie Krakowa i Warszawy, zyskał ponad cztery tysiące klientów. Już wkrótce firma wejdzie do kolejnych dwóch miast, dzięki czemu do końca roku zamierza podwoić liczbę klientów.
'Tak szybki rozwój air bites nie byłby możliwy gdyby nie nasze przeprowadzane na szeroką skalę akcje marketingowe, współpraca z partnerami i przejmowanie sieci osiedlowych.’ – mówi Marcin Jędrowiak, dyrektor ds. rozwoju w air bites. 'Potencjał firmy jest jednak znacznie większy niż wskazują na to wyniki.’ – dodaje.
W celu efektywnego zwiększania liczby klientów air bites przygotował między innymi specjalny program partnerski skierowany do trzech grup docelowych: obecnych klientów firmy, sklepów komputerowych i partnerów franchisingowych. Swoim abonentom air bites proponuje prowizje w wysokości 10% od każdego nowo pozyskanego klienta. Sklepy komputerowe z kolei mogą dodawać do swoich zestawów komputerowych usługę internetową air bites i zarabiać nawet 50 PLN za każdego nowego klienta. Natomiast partnerzy franchisingowi (osoby prowadzące działalność gospodarczą związaną z informatyką, telekomunikacją, elektroniką) mogą dołączać sprzedaż usługi air bites do swojej gamy produktów np. w sklepach RTV. Oferta ta kierowana jest również do kawiarenek internetowych, oraz do firm internetowych działających na terenie Krakowa i Warszawy, które obsługują jedynie poszczególne osiedla.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.