Akademia Infovide organizuje warsztat z zarządzania projektami

Opublikowano: 18 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Akademia Infovide organizuje warsztat z zarządzania projektami, który odbędzie się w dniach 25-26 marca br. w siedzibie firmy. Warsztat poświęcony będzie metodzie Earned Value służącej do mierzenia wydajności projektów.

Analiza Earned Value systematycznie stosowana w projekcie, pozwala śledzić odstępstwa od wymaganej wydajności, które są trudno zauważalne przy zastosowaniu innych metod. Statystyki wielu projektów dowodzą, że już w fazach początkowych realizacji projektu wskaźniki analizy EV umożliwiają realistyczne oszacowanie rzeczywistych kosztów i czasu w jakim projekt się zakończy.

Uczestnictwo w warsztacie eksperckim pozwoli uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności oraz wymianę doświadczeń, ponieważ łączy w sobie tradycyjną formę wykładów i ćwiczeń z analizą przypadku. Warsztat ekspercki prowadzony jest przez specjalistę z dużym doświadczeniem w prowadzeniu projektów i posługiwaniu się metodą Earned Value.

„Udział w warsztacie polecamy menedżerom informatyki, doświadczonym kierownikom projektów, szefom zespołów – osobom, które wzięły lub mają zamiar wziąć na siebie dużą odpowiedzialność. Istotne przesłanie naszego warsztatu wynika z opinii przygotowujących je ekspertów, że sukces każdego typu przedsięwzięcia jest wypadkową między innymi wiedzy i doświadczenia ludzi, ale również umiejętności odnalezienia i odwagi zastosowania bardzo nowatorskich i być może ryzykownych rozwiązań, które dotykają strategii biznesowych” – powiedział Grzegorz Prochowski ekspert prowadzący warsztat z zarządzania projektami.

Warsztat przeznaczony jest dla doświadczonych kierowników projektów, szefów zespołów planowania projektu, dyrektorów finansowych oraz zarządzających portfelem projektów.

http://www.infovide.pl

Sylwester KozakAkademia Infovide organizuje warsztat z zarządzania projektami

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.