Wykorzystując cieszącą się dużym zainteresowaniem emisję akcji banku PKO BP, Beskidzki Dom Maklerski uruchomił usługę, której celem jest umożliwienie zakupu akcji tego banku przez Internet. Oferta Beskidzkiego Domu Maklerskiego skierowana jest do wszystkich użytkowników Internetu, którzy chcą zainwestować swoje środki w papiery wartościowe, bez odchodzenia od komputera.
Wraz z uruchomieniem sprzedaży akcji banku PKO BP, rozpoczyna się intensywna, internetowa kampania reklamowa Beskidzkiego Domu Maklerskiego, który dla swoich klientów przygotowuje specjalną ofertę.
Beskidzki Dom Maklerski, poprzez działania promocyjne obejmujące mailing targetowany oraz linki sponsorowane, chce dotrzeć precyzyjnie do nowej grupy klientów i zainteresować ich możliwościami, jakie daje składanie zleceń na papiery wartościowe przez Internet.
'Usługa umożliwiająca naszym użytkownikom złożenie zleceń na papiery wartościowe przez Internet, działa na naszej stronie internetowej już od dłuższego czasu. Początkowo z usługi tej korzystała tylko wąska grupa użytkowników, systematycznie inwestująca na giełdzie. Od pewnego czasu zauważamy jednak intensywny wzrost zainteresowania składaniem zleceń on-line i powiększanie się grona klientów. Wykorzystując emisję akcji PKO BP i fakt, iż cieszy się ona bardzo dużym zainteresowaniem ze strony społeczeństwa, chcielibyśmy rozszerzyć krąg naszych klientów i pokazać, że inwestowanie przez Internet może być nie tylko łatwe, ale również bezpieczne. Wszyscy, którzy chcieliby stać się posiadaczami akcji PKO BP znajdą u nas odpowiedź na to, jak w łatwy sposób, bez ustawiania się w gigantycznych kolejkach, osiągnąć swój cel.’- mówi Agnieszka Jasińska, Project Manager Beskidzkiego Domu Maklerskiego.
Obsługą promocji oraz udostępnieniem zaplecza technologicznego zajęła się Grupa AMP Media , wyspecjalizowana w działaniach z zakresu marketingu interaktywnego.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.