Sieć sklepów spożywczych ALDI odświeżyła stronę internetową aldi.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci szybko odnajdą informacje o aktualnych promocjach, okazjach cenowych i polecanych produktach. Nowa strona to także łatwiejszy dostęp do indywidualnej listy zakupów i szeregu praktycznych informacji dla klientów.
Strona aldi.pl została odświeżona przede wszystkim wizualnie, a za wzór posłużyła jej wersja niemiecka, z której korzystają także inne kraje. Rozwiązania poparte testami i opiniami klientów z innych rynków zostały odpowiednio przystosowane do wersji polskiej. Dzięki temu znacznie podniósł się komfort korzystania ze strony (tzw. “User Experience”).
Głównym celem, który nam przyświecał było wprowadzenie większej przejrzystości i ułatwienie dostępu do najważniejszych informacji o naszej marce, tak żeby użytkownik wchodzący na stronę aldi.pl mógł intuicyjnie się po niej poruszać. Zmianie uległo rozmieszczenie poszczególnych zakładek. Te najbardziej kluczowe znajdują się w bocznym menu. Są to m.in. oferty, gazetki, nasze produkty, usługi online, świat asortymentu czy informacje dla klienta. Centralną pozycję zajmują rotujące banery odsyłające do ofert promocyjnych – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI Polska.
Sieć ALDI zadbała również o klientów, którzy cenią sobie nowe technologie. Ze strony www.aldi.pl można pobrać aplikację, która umożliwia zapoznanie się z szeroką ofertą produktów, nowościami oraz ofertami promocyjnymi. Aplikacja dostępna jest na iPhone’a oraz smartfony z systemem operacyjnym Android, iPad oraz na tablety z Androidem.
ALDI to niemiecka sieć dyskontów, która posiada 129 sklepów w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Firma zatrudnia w Polsce ponad 2 000 pracowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.