Sieć sklepów spożywczych ALDI odświeżyła stronę internetową aldi.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci szybko odnajdą informacje o aktualnych promocjach, okazjach cenowych i polecanych produktach. Nowa strona to także łatwiejszy dostęp do indywidualnej listy zakupów i szeregu praktycznych informacji dla klientów.
Strona aldi.pl została odświeżona przede wszystkim wizualnie, a za wzór posłużyła jej wersja niemiecka, z której korzystają także inne kraje. Rozwiązania poparte testami i opiniami klientów z innych rynków zostały odpowiednio przystosowane do wersji polskiej. Dzięki temu znacznie podniósł się komfort korzystania ze strony (tzw. “User Experience”).
Głównym celem, który nam przyświecał było wprowadzenie większej przejrzystości i ułatwienie dostępu do najważniejszych informacji o naszej marce, tak żeby użytkownik wchodzący na stronę aldi.pl mógł intuicyjnie się po niej poruszać. Zmianie uległo rozmieszczenie poszczególnych zakładek. Te najbardziej kluczowe znajdują się w bocznym menu. Są to m.in. oferty, gazetki, nasze produkty, usługi online, świat asortymentu czy informacje dla klienta. Centralną pozycję zajmują rotujące banery odsyłające do ofert promocyjnych – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI Polska.
Sieć ALDI zadbała również o klientów, którzy cenią sobie nowe technologie. Ze strony www.aldi.pl można pobrać aplikację, która umożliwia zapoznanie się z szeroką ofertą produktów, nowościami oraz ofertami promocyjnymi. Aplikacja dostępna jest na iPhone’a oraz smartfony z systemem operacyjnym Android, iPad oraz na tablety z Androidem.
ALDI to niemiecka sieć dyskontów, która posiada 129 sklepów w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Firma zatrudnia w Polsce ponad 2 000 pracowników.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.