Algotech świętuje 15 urodziny

Algotech,dostawca rozwiązań contact center, obchodzi piętnastą rocznicę, prowadzonej z dużymi sukcesami, działalności. Algotech jest regionalnym przedsiębiorstwem z Serbskimi korzeniami. Dzisiaj posiada swoje oddziały w siedmiu krajach regionu: Serbii, Czarnogórze, Węgrach, Czechach, Słowacji, Rumunii i Polsce.
„Kiedy rozpoczynaliśmy swoją działalność, przedsiębiorcy nawet nie rozważali kupowania call center – niektórzy potencjalni klienci nie brali nas na poważnie. Jednak, byliśmy pewni, że Serbski rynek i cała Europa środkowo-wschodnia rozpocznie nowe inwestycje,  a dzięki konkurencji będzie możliwa prawdziwa walka o klientów” – przypomina sobie Aleksandar Bakoč, dyrektor naczelny i współzałożyciel Algotech Serbia.

Pionierskie kroki Algotech postawił w 1992 roku, kiedy to dwóch młodych inżynierów założyło firmę instalującą centrale telefoniczne. Mimo wielu trudności, rozwój firmy zawsze szedł w parze z rozwojem najnowszych technologii telekomunikacyjnych. Założyciele mieli wyraźną wizję stworzenia silnego i stabilnego przedsiębiorstwa, które byłoby liderem w dziedzinie integracji rozwiązań telekomunikacyjnych.

Obecnie, Algotech jest średniej wielkości przedsiębiorstwem z dynamicznym tempem wzrostu. W 2006 roku przychody netto ze sprzedaży wzrosły w stosunku do roku poprzedniego o 51,6%, czyli do prawie 9 milionów euro. Obok strategicznego i długoterminowego partnerstwa z takimi przedsiębiorstwami jak Avaya, Altitude i Nice Systems, w zeszłym roku Algotech zaczął współpracę z innymi wiodącymi firmami w branży, takimi jak Extreme Networks, Teleopti, eTalk, PerSay i Asterix.

Pracownicy Algotech uczestniczyli w tworzeniu już ponad 200 call i contact center dla wielu znanych przedsiębiorstw – m.in. American Express, Avon, BAT, Citibank, DHL, ING, Lufthansa, Telekom Serbia, Raiffeisen Bank, UPC i telewizja nowej generacji n. Firma obsługuje również administrację państwową i i samorządową – przykładem może być bardzo udane wdrożenie w Urzędzie Miasta Bydgoszczy. Algotech we współpracy z Avaya wdrożył również w Polsce kompleksowe rozwiązanie contact center dla Guest-Tek, największego samodzielnego globalnego dostawcy hotelarskich usług szerokopasmowych i VOD (wideo na żądanie), z instalacjami w około 4,000 hoteli na całym świecie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top