Alkohol – nieletnim wstęp wzbroniony – kolejni Partnerzy Akcji

W lutym 2005 roku rozpoczyna się drugi etap II edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej ALKOHOL – NIELETNIM DOSTĘP WZBRONIONY! Do kampanii przyłączyli się nowi partnerzy medialni, sieci handlowe oraz instytucje. Kampania jest organizowana przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie.

Celem kampanii jest zmniejszenie rozmiarów zjawiska sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. Druga edycja została podzielona na dwa etapy. Pierwszy rozpoczął się w listopadzie 2004, drugi zainicjowano w lutym br. Akcję wspiera kampania medialna, która została zaplanowana do początku kwietnia i będzie kontynuowana poprzez działania edukacyjne i kontrolne w punktach sprzedaży.

MEDIA

udostępniły nieodpłatnie bądź z wysokim rabatem miejsce i czas reklamowy:

* AMS (reklama zewnętrzna)

* Animal Planet

* Discovery

* Polsat Sport

* Polsat Zdrowie i Uroda

* TVN

* Radio Zet

SIECI HANDLOWE

włączyły się w dystrybucję materiałów informacyjnych dla klientów oraz działania edukacyjne dla sprzedawców:

* Biedronka

* E. Leclerc

* Kaufland

* Real

* Tesco

* Żabka

INSTYTUCJE

wyraziły swoje poparcie i chęć propagowania idei kampanii w ramach swojej działalności:

* Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług

* Polska Izba Handlu (Polish Chamber of Commerce)

* Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

* Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

http://www.sprzeciw.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top