W lutym 2005 roku rozpoczyna się drugi etap II edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej ALKOHOL – NIELETNIM DOSTĘP WZBRONIONY! Do kampanii przyłączyli się nowi partnerzy medialni, sieci handlowe oraz instytucje. Kampania jest organizowana przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie.
Celem kampanii jest zmniejszenie rozmiarów zjawiska sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. Druga edycja została podzielona na dwa etapy. Pierwszy rozpoczął się w listopadzie 2004, drugi zainicjowano w lutym br. Akcję wspiera kampania medialna, która została zaplanowana do początku kwietnia i będzie kontynuowana poprzez działania edukacyjne i kontrolne w punktach sprzedaży.
MEDIA
udostępniły nieodpłatnie bądź z wysokim rabatem miejsce i czas reklamowy:
* AMS (reklama zewnętrzna)
* Animal Planet
* Discovery
* Polsat Sport
* Polsat Zdrowie i Uroda
* TVN
* Radio Zet
SIECI HANDLOWE
włączyły się w dystrybucję materiałów informacyjnych dla klientów oraz działania edukacyjne dla sprzedawców:
* Biedronka
* E. Leclerc
* Kaufland
* Real
* Tesco
* Żabka
INSTYTUCJE
wyraziły swoje poparcie i chęć propagowania idei kampanii w ramach swojej działalności:
* Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług
* Polska Izba Handlu (Polish Chamber of Commerce)
* Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
* Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.