W sobotę wraz z DZIENNIKIEM ukaże się na DVD pierwsza część kultowego polskiego serialu pod tytułem „Alternatywy 4”.
Pierwsza płyta DVD zawiera 3 pierwsze odcinki serialu. Ciąg dalszy ukaże się na następnych dwóch płytach DVD, dodatkach do DZIENNIKA w kolejne soboty.
"Alternatywy 4", serial komediowy z doborową obsadą, wg scenariusza Stanisława Barei, Janusza Płońskiego i Andrzeja Rybińskiego wyreżyserował mistrz gatunku, Stanisław Bareja. Opowiada w zabawny, często ironiczny sposób o perypetiach mieszkańców bloku na warszawskim Ursynowie, żyjących w czasach kartek na mięso i obowiązkowych czynów społecznych.
DZIENNIK z serialem na płycie DVD będzie do nabycia w sobotę w cenie 4,99 zł. Wydanie wsparte jest kampanią reklamową w radio, w TV, w tytułach prasowych Axel Springer Polska oraz w Internecie.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.